Colin Firth, tworząc idealne jąkanie, pokazuje wszystkie niepewności, jakich doświadcza król, który nie chciał być królem, ale został zmuszony do objęcia tronu. Jest natchnionym synem Cinema Novo iz tego powodu koniecznie walczy z ojcem na drodze do osiągnięcia pełnoletności. Jednym z najlepszych momentów w karierze filmowca jest nadal otwarcie Madrugady na dźwięk Johnny'ego Casha i obrazy końca świata. Innymi słowy, dobrze jest zobaczyć aktora, który zasłynął ze swojego stylu, odważyć się i obrać inną drogę w swojej karierze. Dzięki filmom, które stały się klasykami, takimi jak Fargo (1996) i Onde Os Fracos Não Tem Vez (2007), bracia Coen zdobyli szacunek i zajęli godne pozazdroszczenia stanowisko, takie jak: „Ach, jeśli to nowy film Coen, zasługuje na moje Uwaga ".
Cóż, od ich arcydzieła z 2007 roku Coenowie robili jeden film rocznie. W filmie jest to legowisko, a zarazem miejsce pościgu za Bandytą, które reżyser rozszerza za pomocą obrazów od Avenida São João po MASP. Przykładem tego jest Tereza Trautm
an. Właścicielka bankrutującego sklepu z ciastami zostaje wspólnikiem morderczego fryzjera, który pracuje na najwyższym piętrze jej lokalu. To w Jeremiasza 17: 5 mieszkaniec Cine Maroko, Valter Machado, wprowadza widza w czarujące doświadczenie, w którym każdy może zostać gwiazdą filmową, gdy ma go kamera, w tym osoba bezdomna.
Nowy film reżysera Ricardo Calila („Uma Noite em 67”, „Eu Sou Carlos Imperial”) wprowadza nas w rzeczywistość mieszkańców okupacji koordynowanej przez Ruch Bezdomnych w São Paulo (MSTS) - rozpoczęty w 2013 roku i zakończony 2016 - wewnątrz Cine Morocco, homonimiczna nazwa filmu dokumentalnego.
Jednak zamiast odkrywać majestatyczną historię jednego z największych kin w Ameryce Łacińskiej, zbudowanego w luksusowym budynku w centrum São Paulo, Calil przedstawia migawkę współczesnej rzeczywistości tego budynku. Jeśli ktoś zgaduje Twoją osobowość, taki jest Twój cel. Film tak charakteryzuje narrację, że nadaje się jako metafora problemów narodowych. Oprócz bycia szczęśliwym z możliwej nowej miłości, Blake widzi w Buddy'u, synu Jeana, sposób na naprawienie relacji (lub jej braku) z synem, którego nawet nie wie, gdzie znaleźć.
Komentarze
Prześlij komentarz